zondag 14 april 2019

Still going strong 1/2

Vier maanden later en het gaat nog steeds geweldig.
Medio december 2018 is in overleg besloten om te stoppen met kuren tot de volgende CT-scan op 13-feb-2019.
Heerlijk om niet elke 3 weken aan het infuus te hangen en aansluitend geen 2 weken pillen slikken.
Maar ook wel spannend want wat zou de CT-scan opleveren ?
Voorlopig genieten en we gaan eind januari 2019 met het hele gezin een weekje naar Curacao.
Een speciaal eiland met fraaie huizen en een bijzondere pondjesbrug

Op 20-feb-2019 bespraken we de uitslag van CT-scan met de volgende conclusie: redelijk stabiele situatie, minimale toename in de longen en afname rondom het hart, zeer minimale progressie in therapiepauze. Dus besluiten we om er nog maar 3 kuur-vrije maanden aan vast te plakken.
Dan gaan we ook maar volledig los. PICC-lijn eruit, nieuwe caravan gekocht en trips naar Atlanta en Argentinie worden gepland.
Ondertussen verdeel ik mijn tijd over huis, Wageningen en patienten-werkgroep. In Wageningen begeleid ik o.m. studenten en zetten we een demonstratie-project in Argentiniƫ op met gebruikmaking van mijn promotie-studie. Voor de patienten-werkgroep (www.wgdarmkanker.nl) beoordelen we onderzoeksvoorstellen vanuit patienten-perspectief en draai ik mee in een MEDOCC-project. Vanuit het laatste project mag ik naar een review-bijeenkomst in Atlanta. Dat geeft me tevens gelegenheid om de AACR2019 te bezoeken, een groot congres over allerlei ontwikkelingen op kanker-gebied.

Geen opmerkingen: